Powrót do strony głównej
Informacje o naszej firmie Cennik i oferta naszej firmy Domeny Niezbędne informacje Najnowsze informacje Kontakt z naszą firmą
Powrót do strony głównej
Niezbędne informacje dotyczące konfiguracji Dostęp do oprogramowania Serwis WWW w pytaniach i odpowiedziach Pytania i odpowiedzi



Microsoft Outlook Express

W celu odebrania wiadomości z serwera pocztowego na nasz komputer należy poprawnie ustawić parametry odbioru poczty. Każde zdefiniowane konto możemy odrębnie skonfigurować, zależnie od naszych potrzeb. Wszystkie czynności wykonujemy z poziomu okna dialogowego "Konta internetowe" (menu Narzędzia -> Konta...).

Pokaż rysunek
 
 

  1. Uruchomienie Kreatora Połączeń Internetowych
  2. Określenie właściciela konta
  3. Określenie konta pocztowego
  4. Określenie serwerów poczty wychodzącej (SMTP) i przychodzącej (POP3)
  5. Określenie nazwy konta i hasła
  6. Zakończenie operacji definiowania konta

1. Uruchomienie Kreatora Połączeń Internetowych
 

   Po zmianie zakładki na "Poczta" w oknie pokaże się lista zdefiniowanych kont    pocztowych. W celu dodania nowego konta należy wcisnąć przycisk "Dodaj" i    wybrać "Poczta...". Uruchomi się kreator połączeń internetowych, który    poprowadzi nas krok po kroku przez cały proces.

2. Określenie właściciela konta
 

    Na początku wpisujemy nazwę jaka będzie wyświetlana w polu Od: wysyłanych     wiadomości. Po zakończeniu czynności wybieramy przycisk "Dalej".

3. Określenie adresu pocztowego
 

    Na drugim ekranie podajemy adres e-mailowy, jaki dostaliście Państwo od nas     na powiadomieniu np. firma@inet.pl. Po zakończeniu czynności wybieramy     przycisk "Dalej".

4. Określenie serwerów poczty wychodzącej (SMTP) i przychodzącej     (POP3)
 

    Proszę się upewnić, że w okienku zatytułowanym "Moją pocztę przychodzącą     obsługuje serwer:" jest wybrana pozycja "POP3". W polu tekstowym poniżej     wpisujemy - pop3.inet.pl. Następnie należy wyspecyfikować nazwę serwera     SMTP, brzmi ona - smtp.inet.pl. Wpisujemy ją w pole tekstowe zatytułowane     "Serwer poczty wychodzącej (SMTP):". Po zakończeniu czynności wybieramy     przycisk "Dalej".

5. Określenie nazwy konta i hasła
 

    Doszliśmy do etapu, gdzie wpisujemy nazwę konta (tzw. login name) oraz hasło,     które także znajduje się na powiadomieniu. Proszę zaznaczyć pole "Zapamiętaj     hasło", dzięki czemu unikną Państwo za każdym razem podawania hasła, przy     próbie odebrania poczty z serwera. Pole "Logowanie przy użyciu bezpiecznego     uwierzytelniania hasła" powinno zostać nie zaznaczone. Po zakończeniu     czynności wybieramy przycisk "Dalej".

6. Zakończenie operacji definiowania konta
 

    Na koniec proszę wcisnąć przycisk "Zakończ", a nowe konto zostanie dodane do     listy już istniejących.


 

 

Interfejs do odczytu poczty przez WWW
Wyślij sms do jednej z sieci komórkowych
Przeszukaj internet za pomocą jednej z popularnych przeszukiwarek
Zarejestruj konto administracyjne
Sprawdź czy twoja domena jest jeszcze wolna
Zaloguj się do panelu adminstracyjnego
©Image Electronics 2001-2017, Pl. Rodła 8 X p., 70-419 Szczecin, tel.(091) 432 4200, fax (091) 488 2175