Powrót do strony głównej
Informacje o naszej firmie Cennik i oferta naszej firmy Domeny Niezbędne informacje Najnowsze informacje Kontakt z naszą firmą
Powrót do strony głównej
Niezbędne informacje dotyczące konfiguracji Dostęp do oprogramowania Serwis WWW w pytaniach i odpowiedziach Pytania i odpowiedzi



Eudora 5.x

W celu odebrania wiadomości z serwera pocztowego na nasz komputer należy poprawnie ustawić parametry odbioru poczty. Każde zdefiniowane konto możemy odrębnie skonfigurować, zależnie od naszych potrzeb.

 
  1. Otwarcie okna dialogowego, służącego do dodania nowego konta
  2. Dodanie nowego konta
  3. Otwarcie okna dialogowego, zawierającego opcje konfiguracji konta
  4. Ustawienia ogólne (nazwy serwerów, nazwa użytkownika)
  5. Konfiguracja poczty przychodzącej
  6. Konfiguracja poczty przychodzącej

1. Otwarcie okna dialogowego, służącego do dodania nowego konta
 

   W celu dodania nowego konta, proszę wybrać z głównego menu "Mailbox", a    następnie "New...".

2. Dodanie nowego konta
 

    Po otwarciu okienka, proszę wpisać w pole zatytułowane "Name the new Mailbox:"     nazwę skrzynki pocztowej. Nazwa ta ma charakter wyłącznie informacyjny i     pomaga identyfikować nasze konto. Jeżeli macie Państwo więcej zdefiniowanych     skrzynek, proszę zaznaczyć opcję "Make it a folder". Po zakończeniu czynności     wybieramy przycisk "Dalej".

3. Otwarcie okna dialogowego, zawierającego opcje konfiguracji konta
 

    Nowa skrzynka o nazwie sprecyzowanej w poprzednim kroku powinna pojawić się     w oknie po lewej stronie ekranu. Proszę teraz wybrać z menu głównego "Tools", a     następnie "Options...".

4. Konfiguracja poczty przychodzącej
 

    W tym okienku, zawierającym podstawowe jak i bardziej szczegółowe parametry     konfiguracyjne programu po lewej stronie mamy wyszczególnione kategorie     "Category", po prawej natomiast listę opcji dostępnych dla każdej z nich. Proszę     wybrać kategorię "Getting Started".
    Po prawej stronie proszę wpisać w kolejności:

     - nazwę jaka będzie wpisywana w pole Od: wysyłanych wiadomości - pole "Real        Name",
     - adres email, jaki dostali Państwo od nas na powiadomieniu - pole "Return
       address",
     - nazwę serwera poczty przychodzącej (POP3) - pole "Mail Server     (Incoming)",
     - nazwę użytkownika (tzw. login name), którą otrzymaliście Państwo     od nas na        powiadomieniu - pole "Login Name"
     - nazwę serwera poczty wychodzącej     (SMTP) - pole "SMTP Server (Outgoing)".

    Od września planujemy włączyć usługę uwierzytelniania, więc chwilowo proszę     odznaczyć pole "Allow authentication".

5. Określenie nazwy konta i hasła
 

    W kategorii "Checking mail", możemy ustawić kilka dodatkowych parametrów.     Proszę w polu "Check mail for every … minute(s)" określić co jaki okres czasu,     klient będzie się łączył z serwerem pocztowym w celu odebrania poczty. Proszę     również zaznaczyć opcję "Save password", aby nie wpisywać każdorazowo hasła,     przy próbie odbierania poczty.

6. Konfiguracja poczty przychodzącej
 

    W kategorii "Sending mail" mamy możliwość ustawienia sposobu wysyłania poczty.     Proszę się upewnić, że opcja "Immediate send" jest włączona, dzięki czemu     Państwa wiadomości zaraz po napisaniu będą wysyłane. Po zakończeniu czynności     proszę nacisnąć przycisk "OK.".


 

 

 

Interfejs do odczytu poczty przez WWW
Wyślij sms do jednej z sieci komórkowych
Przeszukaj internet za pomocą jednej z popularnych przeszukiwarek
Zarejestruj konto administracyjne
Sprawdź czy twoja domena jest jeszcze wolna
Zaloguj się do panelu adminstracyjnego
©Image Electronics 2001-2017, Pl. Rodła 8 X p., 70-419 Szczecin, tel.(091) 432 4200, fax (091) 488 2175