Powrót do strony głównej
Informacje o naszej firmie Cennik i oferta naszej firmy Domeny Niezbędne informacje Najnowsze informacje Kontakt z naszą firmą
Powrót do strony głównej
Niezbędne informacje dotyczące konfiguracji Dostęp do oprogramowania Serwis WWW w pytaniach i odpowiedziach Pytania i odpowiedzi



Bat!

W celu odebrania wiadomości z serwera pocztowego na nasz komputer należy poprawnie ustawić parametry odbioru poczty. Każde zdefiniowane konto możemy odrębnie skonfigurować, zależnie od naszych potrzeb.


 

  1. Tworzenie nowego konta
  2. Określenie nazwy konta i ścieżki dostępu do danych
  3. Określenie właściciela konta i adresu email
  4. Określenie nazw serwerów poczty wychodzącej (SMTP) i przychodzącej (POP3)
  5. Określenie nazwy użytkownika i hasła
  6. Określenie sposobu połączenia z internetem
  7. Zakończenie procesu dodawania nowego konta

1. Tworzenie nowego konta
 

   W pierwszym oknie kreatora proszę zaznaczyć opcję "I want to create a new    account". Po zakończeniu czynności wybieramy przycisk "Next >".

2. Określenie nazwy konta i ścieżki dostępu do danych
 

    Na tym etapie należy określić nazwę konta. Nazwa konta ma charakter wyłącznie     informacyjny i jest wykorzystywana przez program do identyfikacji kont. Proszę ją     wpisać w pole "Account Name". Dodatkowo poniżej możemy wyspecyfikować     ścieżkę do katalogu, gdzie Bat! będzie przechowywał wszystkie dane użytkownika.     Jeżeli chcemy zmienić katalog domyślny, proszę wybrać przycisk "Browse" i     określić katalog domowy "Home directory". Po zakończeniu czynności wybieramy     przycisk "Next >".

3. Określenie właściciela konta i adresu email
 

    Na tym etapie wpisujemy nazwę jaka będzie wyświetlana w polu Od: wysyłanych     wiadomości. Proszę ją wpisać w okienko tekstowe zatytułowane "Your Full Name:".     Zaraz poniżej podajemy adres e-mailowy, jaki dostaliście Państwo od nas na     powiadomieniu np. firma@inet.pl. Dodatkowo mamy możliwość wpisania nazwy     organizacji - pole "Organisation". Po zakończeniu czynności wybieramy przycisk     "Next >".

4. Określenie nazw serwerów poczty wychodzącej (SMTP) i     przychodzącej (POP3)
 

    Na tym etapie należy określić nazwy serwerów. Nazwę serwera poczty     wychodzącej SMTP wpisujemy w pole "SMTP server", natomiast nazwę serwera     poczty przychodzącej POP3 w pole "POP3 server". Po zakończeniu czynności     wybieramy przycisk "Next >".

5. Określenie nazwy użytkownika i hasła
 

    Na tym etapie należy określić nazwę użytkownika i hasło, które otrzymaliście od     nas Państwo na powiadomieniu. Nazwę użytkownika proszę wpisać w pole     "Username", natomiast hasło w pole "Password". Po zakończeniu czynności     wybieramy przycisk "Next >". Pokaż rysunek 05

6. Określenie sposobu połączenia z internetem
 

    Na tym etapie należy określić sposób połączenia komputera z Internetem. Jeżeli     jesteśmy przyłączeni do sieci lokalnej, wówczas proszę wybrać "Local Area     Network or Manual Connection". Jeżeli łączymy się poprzez modem, wówczas     proszę zaznaczyć opcję "Dial-up connection" i wybrać połączenie dial-up'owe z listy     dostępnych. Po zakończeniu czynności wybieramy przycisk "Next >".

 
7. Zakończenie procesu dodawania nowego konta
    W ostatnim oknie kreatora mamy możliwość obejrzenia jeszcze raz naszych     ustawień. Jeżeli wszystko jest w porządku proszę nacisnąć przycisk "Finish".

 

Interfejs do odczytu poczty przez WWW
Wyślij sms do jednej z sieci komórkowych
Przeszukaj internet za pomocą jednej z popularnych przeszukiwarek
Zarejestruj konto administracyjne
Sprawdź czy twoja domena jest jeszcze wolna
Zaloguj się do panelu adminstracyjnego
©Image Electronics 2001-2017, Pl. Rodła 8 X p., 70-419 Szczecin, tel.(091) 432 4200, fax (091) 488 2175